web
analytics

Institutii de Stat

Daca esti gradinita, scoala, spital, teatru sau alta institutie de stat foloseste pentru plata dintr-un cont din Trezorerie datele de mai jos (care se regasesc pe factura primita la inregistrarea comenzii):

S.C. INTERNATIONAL COMPLETE SERVICES S.R.L.
CUI : RO 17491727
Nr.Reg.Com. : J40/4131/2014

Cont Trezorerie: RO97TREZ7055069XXX009458

Trezoreria Sector 5 Bucuresti

Pentru o livrare rapida a comenzii, va rugam sa transmiteti copie extras de cont cu stampila Trezoreriei pe adresa de email office@icansee.ro. In caz contrar, vom expedia comanda dvs ulterior confirmarii tranzactiei de catre Trezoreria Sector 5 Bucuresti (termen estimat de 3-4 zile lucratoare de la efectuarea platii).

Suntem prezenti si in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) - www.e-licitatie.ro

Procedura de achizitionare prin SEAP este urmatoarea:

1. Alegerea si verificarea disponibilitatii produselor printr-un email catre office@icansee.ro

2. Dupa confirmare, se va plasa comanda ferma pe adresa de email office@icansee.ro si se va transmite factura proforma pentru plata. Aceasta comanda se poate adauga in SEAP la cerere.

3. Produsele pot fi expediate dupa ce transmiteti copie extras de cont cu stampila Trezoreriei pe adresa de email office@icansee.ro. In caz contrar, vom expedia comanda dvs ulterior confirmarii tranzactiei de catre Trezoreria Sector 5 Bucuresti (termen estimat de 3-4zile lucratoare de la efectuarea platii).

Mentionam ca nu oferim termene de plata. Taxa de transport pentru principalele orase din tara este de 19 lei. Rezervarea produselor din comanda ferma este valabila 24h pana la transmiterea dovezii platii, in caz contrar comanda se anuleaza.