web
analytics

Intrebari Frecvente

Intrebari frecvente sisteme de supraveghere I CAN SEE:

I: Am conectat DVR-ul, dar nu am imagine pe monitor/ televizor, de ce?
R: Verificati cablul de semnal VGA/ HDMI si faptul ca monitorul sau televizorul pot sa redea o rezolutie HD.


I: Am conectat camerele la DVR, dar nu am imagine, de ce?
R: Verificati conexiunile cablurilor, continuitatea acestora, sursa camerelor, iar daca sunt camere UHD, verificati ca transmit in aceeasi tehnologie in care functioneaza DVR-ul (AHD, HD-CVI, Analog etc.).


I: Nu am primit manualul, nu stiu ce aplicatie de mobil sa folosesc pentru a vizualiza DVR-ul de pe mobil, ce trebuie sa fac?
R: In functie de modelul de DVR pe care il aveti, puteti descarca sau afla tot ce aveti nevoie pentru acesta la adresa: www.icansee.ro/Download 


I: Noaptea imaginea este neclara, se vede prea alba, cu distorsiuni, o calitate slaba, ce este de facut?
R: Asigurati-va daca intregul sistem are o sursa de curent corespunzatoare. Pe timpul noptii, cand se aprind led-urile IR de la camerele de supraveghere, consumul creste. Verificati conexiunile cablurilor.


I: Mai am nevoie de IP static sa pot vedea camerele prin internet pe PC sau telefonul mobil?
R: Daca aveti DVR I CAN SEE, acest lucru nu mai este necesar, acestea functioneaza foarte bine si se configureaza extrem de usor si cu IP dinamic.


I: Am urmat pasii de schimbare a tehnologiei, dar tot nu vad camerele, ce trebuie sa fac?
R: Dupa ce ati obtinut prima schimbare, scoateti alimentarea si apoi reconectati-o, pentru a putea modifica din nou. Acest lucru previne pe viitor o schimbare involuntara a setarilor. 

I: Ce trebuie sa contina un sistem de supraveghere complet?
R: Un sistem de supraveghere complet trebuie sa contina: camere, alimentatori, conectori, cabluri, unitate centrala de inregistrare (DVR si memorie pentru acesta), iar, optional, stabilizator de tensiune, daca exista variatii de tensiune in zona unde va fi instalat sistemul.

 

Intrebari despre produse si comenzi

I: Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
R: Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

I: Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
R: Da, I CAN SEE – camere supraveghere onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

I: Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
R: In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

I: Exista diferente de pret intre magazinul virtual I CAN SEE si magazinele I CAN SEE?
R: De regula nu exista diferenta de pret intre oferta online si cea a magazinelor I CAN SEE. Totusi se poate intampla sa existe diferente in cazul ofertelor de pret limitate in timp, adica exista actiuni de promotii, care sunt disponibile fie doar in magazinul virtual I CAN SEE, fie doar intr-unul dintre magazinele I CAN SEE. 

Administrarea contului de client

I: Am uitat parola contului. Cum procedez?
R: In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont. Veti fi redirectionat automat in sectiunea de œRecuperare parola. Trebuie sa introduce-ti adresa de e-mail corespunzatoare contului, urmand sa primiti o notificare cu parola Dvs.

I: Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
R: Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

I:  Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
R: Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

I:    Pot modifica o comanda lansata?
R: In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.

I:    Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
R: Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda.

Intrebari generale

I:    Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
R: Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

I:    Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
R:In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.