Ai dreptul de a verifica dacă ai primit exact ce ai comandat!

 

      La I CAN SEE plătești dupa ce deschizi coletul și te asiguri că ai primit produsul comandat, în stare perfectă. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru produsele vândute și expediate de I CAN SEE și este       valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.

 

     Cum funcționeaza serviciul?

 

    În momentul primirii comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

 

    Acest serviciu iți ofera doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

 

    Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, îți recomandăm să refuzi comanda.     Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului,         în momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.

 

    Dacă ai achitat comanda online și în urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitată online va fi restituită în contul din care ai efectuat plata, în cel mai scurt timp.

 

    În cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca în urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constați că unul dintre produse nu se află în stare perfectă și decizi refuzarea acestuia, procedura implică     returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

 

     Cine achita transportul?

 

    În cazul refuzului coletului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare”, taxele de transport nu trebuie achitate de către cumpărător.