Intrebari Frecvente

 

Întrebări frecvente legate de sistemele de supraveghere I CAN SEE:

 

Î: Am conectat DVR-ul, dar nu am imagine pe monitor/ televizor, de ce?
R: Verificați cablul de semnal VGA/ HDMI si faptul că monitorul sau televizorul pot să redea o rezolutie HD.


Î: Am conectat camerele la DVR, dar nu am imagine, de ce?
R: Verificați conexiunile cablurilor, continuitatea acestora, sursa camerelor, iar dacă sunt camere UHD, verificați că transmit in aceeași tehnologie in care functionează DVR-ul (AHD, HD-CVI, Analog etc.).


Î: Nu am primit manualul, nu știu ce aplicație de mobil să folosesc pentru a vizualiza DVR-ul de pe mobil, ce trebuie să fac?
R: În funcție de modelul de DVR pe care îl aveți, puteți descărca sau afla tot ce aveți nevoie pentru acesta la adresa:  www.icansee.ro/Download 


Î: Noaptea imaginea este neclară, se vede prea albă, cu distorsiuni, o calitate slabă, ce este de facut?
R: Asigurați-vă dacă intregul sistem are o sursă de curent corespunzătoare. Pe timpul nopții, când se aprind led-urile IR de la camerele de supraveghere, consumul crește. Verificați conexiunile cablurilor.


Î: Mai am nevoie de IP static să pot vedea camerele prin internet pe PC sau telefonul mobil?
R: Dacă aveți DVR I CAN SEE, acest lucru nu mai este necesar, acestea funcționează foarte bine și se configurează extrem de ușor și cu IP dinamic.


Î: Am urmat pașii de schimbare a tehnologiei, dar tot nu văd camerele, ce trebuie să fac?
R: După ce ați obținut prima schimbare, scoateți alimentarea și apoi reconectați-o, pentru a putea modifica din nou. Acest lucru previne pe viitor o schimbare involuntară a setărilor. 

 

Î: Ce trebuie să conțină un sistem de supraveghere complet?
R: Un sistem de supraveghere complet trebuie să conțină: camere, alimentatori, conectori, cabluri, unitate centrală de înregistrare (DVR și memorie pentru acesta), iar, opțional, stabilizator de tensiune, dacă există variații de tensiune in zona unde va fi instalat sistemul.


Întrebări despre produse și comenzi

Î: Cum pot căuta un anumit produs in magazin?
R: Pentru a căuta un produs, vă rugăm să folosiți modulul de căutare existent în partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regasesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.

Î: Sunt persoană juridica. Pot cumpăra?
R: Da, I CAN SEE – camere supraveghere onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la înregistrare sau în cadrul procesului de comandă.

Î: Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?
R: În această situație, in cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.

 

Î: Există diferențe de preț între magazinul virtual I CAN SEE și magazinele I CAN SEE?
R: De regulă nu există diferența de preț între oferta online și cea a magazinelor I CAN SEE. Totuși se poate întampla să existe diferențe în cazul ofertelor de preț limitate în timp, adică există acțiuni de promoții, care sunt disponibile fie doar în magazinul virtual I CAN SEE, fie doar într-unul dintre magazinele I CAN SEE. 


Administrarea contului de client

Î: Am uitat parola contului. Cum procedez?
R: În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont. Veți fi redirecționat automat în secțiunea de œRecuperare parolă. Trebuie să introduce-ți adresa de e-mail corespunzătoare contului, urmând să primiți o notificare cu parola Dvs.


Î: Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
R: Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Actualizare cont, disponibilă în secțiunea Contul meu.

Î:  Trebuie să am cont pentru a putea cumpară?
R: Pentru a face cumpărături pe acest site, este necesar să vă creeați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si după ce ați adăugat produsele dorite în Coșul de cumpărături.


Î:    Pot modifica o comandă lansată?
R: În cazul in care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea Stadiu comandă.

Î:    Pot afla informații despre comenzile anterioare?
R: Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Stadiu comandă.

 

Întrebări generale

Î:    Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
R: Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site.

Î:    Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?
R: În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.